ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ



Γεννήθηκα το 1972 στους Φούρνους Κορσεών, όπου μεγάλωσα και τελείωσα το λύκειο. Από το 1991 διαμένω μόνιμα στον Πειραιά. Η ενασχόλησή μου με τη γραφή, προς το παρόν δεν έχει εκδοθεί σε έντυπη μορφή και το κύριο μέρος της είναι συγκεντρωμένο σε τρεις ποιητικές συλλογές, μία γενική και δύο θεματικές: ΣΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ( ποιήματα 1997-2017 ) / ΟΥΡΆ ΑΠΟ ΠΑΓΩΝΙ ( ποιήματα για παιδιά ) / ΜΕ ΤΩΝ ΛΕΞΩΝ ΤΣΙ ΜΑΤΙΣΈΣ ( μαντινάδες ). Έπεται η συνέχεια...  

Συμμετέχω στις ποιητικές ανθολογίες:
Ποιητικές συμπλεύσεις 3 - Ρευστά όρια ( εκδόσεις Εντύποις 2019 )
Της νύχτας τα καμώματα ( εκδόσεις κύμα 2019 )

Αχ! Έρωτα... - Ανθολόγιο ερωτικής ποίησης, ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2020 ( εκδόσεις Βεργίνα ) 
Αχ! Έρωτα…- Ανθολόγιο ερωτικής ποίησης, ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2021 (εκδόσεις Βεργίνα) 
Αχ! Έρωτα…- Ανθολόγιο ερωτικής ποίησης, ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2022 (εκδόσεις Βεργίνα)   
ΝΕΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ 2020
ΝΕΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ 2021
ΝΕΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ 2023      
Ποίηση Ένας δρόμος προς το όνειρο. Θεσσαλονίκη – Αθήνα 2020 ( ιδιωτική έκδοση )
Της ειρήνης το βλέμμα ( ιδιωτική έκδοση )    

Το ποίημα μου ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΙΜΑΝΙ έλαβε τιμητική διάκριση
στο λογοτεχνικό διαγωνισμό (2017)
του Σωματείου Λόγου και Τέχνης "ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ".
Το ποίημα μου  « προσπαθώ » έλαβε έπαινο συμμετοχής
στον 1ο πανελλήνιο διαγωνισμό ποίησης ( 2019 )
του ιδρύματος ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΣΙΑΦΛΑ ΜΠΑΛΟΓΛΟΥ. 

Το ποίημα μου ΧΡΗΣΜΟΣ έχει μεταφραστεί στα αλβανικά
από τον ποιητή Δημήτρη Κοκαβέση. 
Το ποίημα μου ΠΥΓΟΛΑΜΠΙΔΑ συμπεριλαμβάνεται στο βιβλίο του Βασίλη 
Καραβάση: ΑΡΙΣΤΕΡΑ? Άσε μας κουκλίτσα μου! ( αυτοέκδοση 2019 ) 

Τα ποιήματά μου δημοσιεύονται διαδικτυακά 
στο facebook 
στη σελίδα μου ( Ντίνος Ι. Γλαρός - στης Ποίησης την άκρη https://www.facebook.com/NtinosGlarosstisPoiisistinakri/ ) 
και στο προφίλ μου ( Ντίνος Ι. Γλαρός https://www.facebook.com/NtinosGlaros )
καθώς και στο προσωπικό μου ιστολόγιο ( Ντίνος Ι. Γλαρός - στης Ποίησης την άκρη https://ntinosglaros.blogspot.com/ )

Μελοποιήσεις, οπτικοποιήσεις, απαγγελίες ποιημάτων και στίχων μου 
δημοσιεύονται στο κανάλι μου στο youtube




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Βροχή ανέμελη Στην Αγγελική     Βροχή ανέμελη σκάβει το χώμα γλείφει τους τοίχους, τις ταράτσες, τα κεραμίδια την ταλαιπωρημένη ...