Ο Βασίλης Καραβάσης κάλεσε την ΠΥΓΟΛΑΜΠΙΔΑ μου
να τη φιλοξενήσει στο νέο του βιβλίο
ΑΡΙΣΤΕΡΑ? Άσε μας κουκλίτσα μου! ( 2019 - αυτοέκδοση )
Τον ευχαριστώ πολύ που με τίμησε με την επιλογή του ποιήματός μου και την αναφορά του στην ποιητική μου εργασία.
ΠΥΓΟΛΑΜΠΙΔΑ
Έρεβος
σήψη και βρώμα
ρέουν στα γονίδιά μας,
μικρόμυαλη έπαρση
η συμπεριφορά μας,
ανόητες επιλογές τρέφουν
την απληστία μας.
Επικίνδυνη αμορφωσιά
μας χειραγωγεί,
άβουλοι αμνοί
βόσκουμε όνειρα.
Φτωχοί και βασανισμένοι
αφεθήκαμε
στη φτηνή καλοπέραση
στη φτηνή ευτυχία.
Χάσαμε το νόημα της ζωής
κι εκείνη
πεντακάθαρο νερό
στάζει από τα χέρια μας
και χάνεται
σταγόνα τη σταγόνα
σε κάθε ανάσα μας.
Δεν οσμιζόμαστε
την ευκαιρία που αιωρείται
να αλλάξουμε
να εξαγνιστούμε
να αξιοποιήσουμε
το μεταίχμιο.
Όμως ποιος θα μας οδηγήσει;
Από πού να γαντζωθούμε απελπισμένα;
Μόνο γκρεμός
αμετάκλητη πτώση.
Ποιον να ακολουθήσουμε
στο σκοτάδι;
Βήματα τυφλά
κι ούτε μια πυγολαμπίδα.
Ντίνος Ι. Γλαρός
από τη συλλογή ΣΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ (ποιήματα 1997-2017)   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Είμαι   Είμαι λουλούδι του αγρού πίνω βροχή του ουρανού. Είμαι πουλί στα σκοτεινά φύλλο αφημένο στο βοριά.      Ένα κι ένα κ...