Το ποίημα μου ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΙΜΑΝΙ έλαβε τιμητική διάκριση στο λογοτεχνικό διαγωνισμό (2017) του Σωματείου Λόγου και Τέχνης "ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ".

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους διακριθέντες !!!

ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΙΜΑΝΙ

πάντα δίσταζα να δημοσιοποιήσω τα τραγούδια μου
για να μη θεωρηθώ ποιητής.

ο ουρανός γέμισε καπνούς
από τα φουγάρα των πλοίων
______στο μεγάλο λιμάνι
άρχισε η νύχτα
και ο χρόνος κυλά ανελέητος
σαν αστραπή περνά η στιγμή
______τι να προλάβεις να δεις
μέσα από το συρματόπλεγμα
που περικυκλώνει τις καρδιές μας
αγκυλώνει το βλέμμα μας
______ματωμένη βροχή
σταλάζει στο χώμα
που ποτέ δεν ανθίζει
______ο σπόρος της ελπίδας
θέλει αγάπη και υπομονή
χάδι και ενδιαφέρον
το χωράφι της νιότης
______για να αδράξεις καρπούς της ωρίμανσης
να δώσεις το καλύτερο που έχεις
χωρίς ιδιοτέλεια
με αγνή πρόθεση
______συνέχισε το ταξίδι
αποδεχόμενος το μέγεθός σου
θα φτάσεις γαλήνιος
στο μεγάλο λιμάνι

Ντίνος Γλαρός του Ιωάννη





ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 2017 
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ << ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ >> 
https://alkionideskor.blogspot.gr/2017/12/2017.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Είμαι   Είμαι λουλούδι του αγρού πίνω βροχή του ουρανού. Είμαι πουλί στα σκοτεινά φύλλο αφημένο στο βοριά.      Ένα κι ένα κ...